Kako smo krenuli

Naša priča kreće još od 2003. godine kada smo počeli sa razvojem programskih rješenja kao obrt. Prerastanjem poslovanja odnosno širenjem izvan granica Republike Hrvatske, 2007. godine osnivamo XENIOS d.o.o.

Kako je vrijeme odmicalo zajedno s našim korisnicima smo rasli. Danas smo spremni isporučiti cjelovita informatička rješenja za mala i srednja poduzeća.

Koji je naš cilj

Naš osnovni cilj je učiniti vođenje poslovanja poduzeća jednostavnim i sigurnim. Implementacijom programskih rješenja primarni je naš zadatak kako bi vama kao kranjem korisniku osigurali visoku tehnološku dostupnost te kompletniju interpretaciju podatak o vašem poslovanju radi donošenja kvalitetnijih poslovnih odluka.

Tim stručnjaka

Ekipa projektanata i programera koja svakodnevno radi na usavršavanju proizvoda i implementaciji novih tehnologija daje nam garanciju da će naša rješenja biti kvalitetna i primjenjiva na svim novim platformama.

Politika kvalitete

Stalnim ulaganjem u naše djelatnike, praćenjem najnovijih razvojnih procesa, nepresetane kontrole programskih rješenja koje razvijamo ostvarujemo da svaki naš korisnik bude zadovoljana našom uslugom.

Također doprinosom zaposlenika u građenju svijesti da je jedino kvalitetan proizvod jamstvo za opstanak tvrtke na zahtjevnom tržištu.

XENIOS d.o.o.

Pavla Pejačević 34
HR-31000 Osijek

Matični broj: 2273659
OIB: 49398893037
VAT ID: HR49398893037

Registracija
Trgovački sud Osijek Tt-07/1291-3
MBS: 03009382
Temeljni kapital: 20.000,00 kn

Osnovani: 2007

Poslovna banka

Raiffeisenbank Austria d.d.
IBAN: HR94 2484008 1104728553

Internet adrese

http://www.xenios.hr

 info@xenios.hr

Korisnička podrška
 podrska@xenios.hr

Računovodstvo
 racun@xenios.hr

#1: Brifieng

Napraviti ćemo s vama jedan informativni sastanak u kojem ćemo pokušati dokučiti sve vaše probleme i zahtjeve. U ovoj početnoj fazi najbitnije je da nas upoznate što je moguće bolje s vašim poslovanjem.

#2: Analiza/Prezentacija

Nakon uvodnog sastanka napraviti ćemo analizu vaših problema. Pronaći najoptimalnije rješenja za vaše probleme. Predstaviti ćemo naša rješenja koja se mogu implementirati u vaše poslovanje.

#3: Razvoj

Pronalaskom i definiranjem analiziranih rješenja kroz przentaciju kreće se u razvoj poslovnih modela. Ukoliko je potrebno razviti neke posebne module s velikim zadovoljstvom ćemo iste napraviti kako bi zadovoljili sve vaše potrebe.

#4: Implementacija

Nakon razvoja slijedi nam implementacija i edukacija korisnika za rad na sustavu. Ovu fazu koristimo još kao testno-prijelazno razdoblje za testiranje razvijenih modula. U ovom koraku najveću ulogu imate vi kao kranji korisnik koji testirate naše programsko rješenje.

#5: Finalizacija

Nakon što je zavrila faza implementacije programsko rješenje puštamo u radno okruženje.

#6: Kraj ?

Iskustvo nam govori kada se radi o rješenjima koja su prilagođena korisniku da naše partnerstvo ne završava u koraku #5 već se nastavlja na dugi, dugi niz godina uspješne suradnje.

Klijenti kažu...